پاورپوینت (اسلاید) انسان طبیعت معماری

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان انسان طبیعت معماری ، در 17 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین.

بخشی از متن:
ریچارد مایر: مایر در یک خانوادهٔ یهودی به دنیا آمد. بزرگترین پسر از سه پسر جروم مایر عمده فروش شراب و فروشندهٔ مشروب و کرولاین کلتن بیچر در نیو ارک نیو جرسی. او در نزدیک
ترین مپل وود بزرگ شد و در دبیرستان کلمبیا تحصیل کرد. او مدرک لیسانس معماری از دانشگاه کورنل را در سال ۲۳۹۱ دریافت کرد.
بعد از فارغ‌التحصیلی مایر به اسرائیل، یونان، المان، فرانسه، دانمارک، فنلاند و ایتالیا و … برای ارتباط بامعماران دیگرسفر کرد. مایر همچنین دومین پسر خالهٔ پیتر آیزنمان معمار نظریه‌پرداز و عضو نیویورک فایو بود.
در نیویورک مایر برای شرکت اسکیدمور اوینگز و مریل مدت کوتاهی در سال ۱۹۵۹ کار کرد وبعد برای مارسل برور مدت سه سال قبل از شروع فعالت‌های شخصی خودش در سال
۱۹۶۳ .. در سال ۱۹۷۲ او به عنوان یکی از اعضای نیویورک فایو گروهی از معماران مدرن گرا مایر پیتر ایزنمن مایکل گریوز چارلز گواتمی و جان هجداک معرفی شد.
دراوایل کارش مایر با هنرمندانی مانند فرانک استلا که نقاش بود و ساختارهای مورد علاقه اش که سفید هندسی بودند کار کرد.
اکثر کارهای مایر بر اساس آثار معماران اوایل تا اواسط قرن بیستم مخصوصاً لوکور بوزیه به ویژه دورهٔ اولیهٔ لوکوربوزیه. مایر بیشتر از همه حتی خود لوکور بوزیه از ایده‌های او برای ساخت استفاده کرده. مایر بسیاری از ایده‌های مشهود در کار لوکور بوزیه مخصوصاً ویلا ساوای و پاویون سوییس را گسترش داد. کاراوهمچنین تأثیرات طراحانی مانند میس ونده روهه و در بعضی نمونه‌ها فرانک لوید رایت و لویس باراگان) بدون رنگ (را بازتاب می‌کند. سفید در معماری بسیاری ازساختمان‌های شاخص در طول تاریخ استفاده شده است. ازجمله کلیساهای جامع و دهکده‌های سفید شسته منطقهٔ مدیترانه در اسپانیا، جنوب ایتالیا ویونان.
شهردار رم، جیانی آد ماننو در مبارزهٔ انتخاباتی خود سوگند خورد که دیوار بزرگ کراورتینی Ara Pacis را تخریب کند. شهردار آدرماننوموضع سیاسی ستیزگرانه خود دربرابرآن ساختمان تغییر داده است وبا مایر برای کاهش ارتفاع دیوار بین فضای باز بیرون موزه وجادهٔ شلوغ در امتداد رود تیبربا جدیت موافقت کرد. شهربرای ساختن یک فضای پیاده‌روی عریض درامتداد رود و در زیر و ادامهٔ جاده برنامه‌ریزی کرده است.
مایر می‌گوید: این یک پیشرفت است. درادامه:دلیل اینکه دیوار آن جا بوده که باید با ترافیک و سروصدا مقاومت می‌کرد.

فهرست بخشی از مطالب:
ریچارد مایر
موزه هنر معاصر بارسلونا
آتنیوم در نیو هارمونی، ایندیانا
ریچارد موریس هانت
جان آیزمن
آبرت اشپر
...
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 9725 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:1,424 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت قابل ویرایش