پاورپوینت (اسلاید) انسان طبیعت معماری

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
توضیحات:
پاورپوینت با عنوان انسان طبیعت معماری ، در 10 اسلاید، مناسب برای دانشجویان ، دانش آموزان و محققین.

بخشی از متن:
ارتباط انسان با محیط اطراف او تابعی است ازمجموعه سیستم خواص چندگانه اش.احساس بشر از فضا ارتباط نزدیکی با دریافت ودرک او از حواس خویش دارد که ان هم در عکس العمل بسیار نزدیک با محیط اطراف او می باشد.بشر میتواند به عنوان موجودی در نظر گرفته شود که دارای جنبه های بصری.حرکتی.دمایی وملموسی ازنفس خویش باشد که ممکن است توسط محیط اطرافش مهار شده ویا تقویت گردد.
صدای طبیعت. آب. پرندگان.اصوات پاکی است که انسان رابا فضایی که در آن قرار دارد مانوس میکند. گوش فضایی راکه از طریق شنیدن احساس میکند یا دیگری برایش بیان میکند درک کرده وتصویر ذهنی از آن
رادرانسان ایجاد مینماید.
چشم های ما برای آن افریده شدند که فرم ها را زیر نور ببینیم.
احساسی که توسط چشم از یک معماری یا منظر شهری در ارتفاعات مختلف درک میشود متفاوت است. ازاین رو جهت درک بهتر وکاملتر. یک بنا از سه زاویه دید(دیدانسانی. دیدپرنده. دیدکرم)در طراحی وعکاسی مطرح میگردد.
چشم در فواصل مختلف درک متفاوتی نسبت به نوع .طرح.جزئیات وحتی کار کرد بنا ارائه میکند.در فاصله دورفرم کلی بنا قابل روءیت است وهرچه فاصله نزدیکتر میشوددرک چشم ما ازمعماری بنا جزئی ترودقیق ترمی گردد.
اولین قدمی که یک معمار درارائه ی اثر وطرح خود به آن فکر میکنداین است که طرح ذهنی خود را در چه زاویه ی دیدی برای مخاطب خود بیان کند. تفاوت درک چشم انسان اززوایای دید مختلف در بیان تصویری یک اثر هنری درطرح های معماری ذیل مشهود است.

فهرست بخشی از مطالب:
انسان طبیعت معماری
محدود یت‌های مادی
محدودیت‌های نظری
لوکوربوزیه
و ...
دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 9152 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:914 کیلوبایت

 قیمت: 39,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل